Mazda CX-5 2.0 GT-M | Open dak | Leder | Trekhaak | Adapt. Cruise c. | BOSE | Head-up | 360 Camera

€ 29.890,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.269 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 GT-M | Open dak | Leder | Trekhaak | Adapt. Cruise c. | BOSE | Head-up | 360 Camera


€ 29.890,-

Algemeen

Bouwjaar 08-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.269 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hunnekens B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kerkstraat 20-A
Postcode 5768 BG
Plaats Meijel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)77 - 4661852 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohunnekens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden BOVAG garantie: Prijs incl. 12 Maanden BOVAG garantie, Afleverbeurt en nieuwe APK.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); 12 Maanden BOVAG garantie, Afleverbeurt, Nieuwe APK

Voor meer en betere foto's klik op de link naar onze website.
Wij hebben diverse Mazda CX-5 & CX-3 modellen op voorraad.

Deze zeer mooie en zeer complete Mazda CX-5 2.0 GT-M is voorzien van o.a. Open dak, Lederen bekleding, Stoel verwarming, Stoel koeling, Stuurwiel verwarming, Trekhaak, Adaptieve Cruise control, BOSE sound, 360 Camera.


Deze Mazda is voorzien van een duurzame 2.0 SkyActiv-G motor. Dit betekend dat deze motor een onderhoudsvrije distributieketting heeft.

Onze showroom is geopend van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:30 en op zaterdag van 9:00 tot 15:00.

De prijs betreft een ALL-IN prijs. Dat wil zeggen dat de verkoopprijs een vaste prijs is inclusief 12 maanden BOVAG garantie, afleverbeurt en nieuwe APK.
Zo komt u niet voor verrassingen te staan en weet u op voorhand wat u van ons kunt verwachten. Wilt u een auto inruilen? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Heeft u interesse in een van onze voertuigen? Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging.
Neem even telefonisch contact met ons op om een afspraak in te plannen. Zo weet u zeker dat het voertuig nog beschikbaar is.
De koffie staat voor u klaar!

> INTERESSE IN (GEBRUIKTE) WINTERWIELEN? WIJ HEBBEN MEESTAL MEERDERE SETS OP VOORRAAD. VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN.

Neem contact op met Coen Scheepers of Frank Hunnekens T: 077-4661852 | verkoop@autohunnekens.nl.

Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie