Bouwjaar | 29-02-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.132 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.132 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bie Olthof |
Contactpersoon | Ian Olthof |
Adres | Collenstaartweg 7 |
Postcode | 7443 RM |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 611355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bie-olthof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2012 - feb. 2015
Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.493 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 500): Geen 6 maar 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- All-in Pakket (zonder meerprijs): Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk, airco service, complete poetsbeurt.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Betreft een leuke én nette Mazda CX-5 automaat uit 2012, een goed onderhouden 4WD SUV.
Zowel optisch als technisch is deze auto nog in nette en goede staat. Het interieur is schoon en fris, in deze auto is NIET gerookt.
De 2 liter benzine automaat is goed voor 161 pk. De auto beschikt over een trekhaak en mag 1800kg trekken, de ideale caravan en trailer trekker dus!
Verder vele opties als lederen interieur, bose geluidsinstallatie, achteruitrijcamera, stoelverwarming, navigatie, cruise control, keyless entry en climate control.
Zoals de foto's laten zien is deze auto altijd goed onderhouden, dit is ook terug te vinden in de onderhoudshistorie.
Deze auto wordt standaard afgeleverd met ons all-in afleverpakket:
- 6 maanden Bie Olthof garantie*;
- Onderhoud
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.