Bouwjaar | 26-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.301 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 16.795,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.301 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AXXIAUTO B.V. |
Contactpersoon | Sjaak Melissant / Sebastiaan Touwslager |
Adres | Watertoren 25 |
Postcode | 3247 CL |
Plaats | Dirksland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)187 - 603590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53347959 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.axxiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 225/55 R17
Bandenmaat achter: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Bosch Best Car Selection
Deze auto is bij ons op locatie ten allen tijde te bezichtigen! Wel is het raadzaam om vooraf even te informeren of de auto nog beschikbaar is. Hoewel aan de informatie op onze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoeringen en beschikbaarheid van onze auto's kunt u contact opnemen met ons op het telefoonnummer: 0187-603590. Kies voor de afdeling verkoop via ons keuzemenu.
Alle auto's die op onze website geadverteerd worden zijn rijklaarprijzen inclusief BOVAG garantie. Deze garantie is 12 maanden ! Er worden géén afleveringskosten of extra kosten voor garantie berekend.
Alle auto's worden geleverd met een geldige APK voor minimaal 1 jaar.
Al onze auto's zijn vooraf gepoetst om een maximale presentatie in onze showroom mogelijk te maken.
Axxiauto wanneer u kiest voor een bedrijf waar de kwaliteit op de eerste plaats staat !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.