Bouwjaar | 19-05-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.616 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 16.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-05-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.616 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lloydsweg 28C |
Postcode | 9641 KK |
Plaats | Veendam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)598 - 592313 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.veenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nieuw binnen! Deze nette en keurig onderhouden Mazda CX-5.
Automaat.
Luxe uitvoering!
1800kg geremd trekken.
Boekjes en 2 Sleutels aanwezig.
Garantie/Financiering mogelijk.
Interesse in deze mooie Mazda? Neem dan gerust contact met ons op!
VEEN AUTO'S Veendam is een jong, dynamisch bedrijf.
Wij zijn aangesloten bij de VWE, RDW en lid van de Nationale Autopas.
Genoemde prijs is een scherpe internetprijs, alle inruil is mogelijk, wij kunnen uw huidige auto voor een handelsprijs inruilen, voor meer informatie kunt u ons bellen. Of WhatsApp ons de foto's van u inruil auto.
Tel: 0598-592313
Bent u van plan om langs te komen? Bel ons of de gewenste auto nog beschikbaar is, dit om teleurstellingen te voorkomen
Onze auto's kunt u overdag maar ook 's-avonds en in het weekend vrijblijvend bezichtigen.
Proefrit maken is natuurlijk mogelijk, en de koffie staat voor u klaar.
Openingstijden Ma t/m Zat van 09.00 uur t/m 17.00 uur
Buiten openingstijden op afspraak geopend.
U kunt bij ons 24/7 uw voertuig op naam zetten!
LIKE onze Facebook pagina en blijf op de hoogte https://www.facebook.com/veenautos/
Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Met vriendelijke groet,
Veen Auto's
Lloydsweg 28c
9641 KK Veendam
Tel: 0598-592313
info@veenautos.nl
www.veenautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.