Bouwjaar | 07-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.069 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 17.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.069 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service van Dijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oester 1 |
Postcode | 1723 HW |
Plaats | Noord-Scharwoude |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 312480 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcsvandijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nette en goed rijdende Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD 165pk automaat. Kilometerstand gegarandeerd met een Nationale Auto Pas certificaat (NAP) , 2 x sleutels Voorzien van oa: multimedia/navigatie, licht regen sensor, sportvelgen, bekleding leder met stoelverwarming en elektrische verstelling, trekhaak, extra getint glas achter, key les, achteruitrij camera, elektrische ramen voor en achter, airco (climate control) cruise control, leder stuurwiel, isofix, mooie complete en goed onderhouden auto.
Bekijk op www.bcsvandijk.nl onze aantrekkelijke financial lease tarieven
Optie pakketten: De de door ons aangeboden optiepakketten zijn niet verplicht. U kunt er zelf voor kiezen of u deze wilt afnemen. Indien een auto minder als 6 maanden apk heeft, wordt deze zonder meerprijs verkocht met een nieuwe APK
Basis pakket 199 euro
-Nationale Auto Pas Certificaat
-Inspectiebeurt
-Onderhoudsbeurt
-Minimaal 8 maanden APK
-BOVAG Garantie tegen meerprijs
Zekerheid pakket 399 euro
-12 maanden pechhulp Europa
-Nationale Auto Pas Certificaat
-Minimaal 8 maanden APK
-Inspectiebeurt
-Onderhoudsbeurt
-Tenminste 10 Liter brandstof
-3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak
BOVAG garantie pakket 899 euro
-Nieuwe APK
-12 maanden pechhulp Europa
-Onderhoudsbeurt
-Inspectiebeurt
-Tenminste 15 liter brandstof
-Nationale Auto Pas certificaat
-12 Maanden BOVAG garantie
BOVAG garantie pakket voor auto's t/m 6 jaar oud en max.150.000km 499 euro
-Nieuwe APK
-12 maanden pechhulp europa
-Onderhoudsbeurt
-Inspectiebeurt
-Tenminste 15 liter brandstof
-Nationale Auto Pas certificaat
-12 Maanden BOVAG garantie
Inruil en financiering is mogelijk.
Wilt u een auto inruilen en een indicatie van de inruilwaarde weten? Stuur dan via whatsapp 06-15150023 of via e-mail info@bcsvandijk.nl een aantal duidelijke foto's van uw auto en vermeld de volgende gegevens:
* Kilometerstand
* Kenteken
* Schade's /mankementen
Adres: Oester 1 1723 HW Noord-Scharwoude
Tel. 0226-312480 E-mail: info@bcsvandijk.nl
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag 8.00 uur tot 17.00 uur
Zaterdag 10.00 uur-16.00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.