Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD Automaat - Jet Black Mica - Chique

€ 11.925,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-08-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.125 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Mazda CX-5 2.0 GT-M 4WD Automaat - Jet Black Mica - Chique


€ 11.925,-

Algemeen

Bouwjaar 22-08-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.125 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Visser & Tromp Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Berenkoog 66
Postcode 1822 BZ
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 2340858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website vt-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Bij u of bij ons? (zonder meerprijs): Online aanschaffen, net zo mooi en dezelfde service. Via telefoon, @mail, facetime of whatsapp alle informatie contactloos over uw keuze, inruil en afhandeling. Thuis afgeleverd binnen 48 uur of in overleg. Deze service is geheel gratis.
- Profit Afleverpakket (€ 395): Profit Afleverpakket wordt standaard berekend bij aanschaf van een occasion.
Dit afleverpakket bevat: Algehele technische inspectie, Brandstof, Geldige APK keuring, Interieur-exterieur sweep, Tenaamstelling/vrijwaren inruilauto, Vloeistofcheck en topping
- Premium Afleverpakket (€ 695): Premium Afleverpakket wordt het meest gekozen.
Dit afleverpakket bevat: 3 mnd garantie motor en versnellingsbak, Airco check, Brandstof 20 liter, Interieur en exterieur detaillering, NAP teller rapport, Nieuwe APK keuring 12-24 mnd, Onderhoud conform schema
- Premium Plus Afleverpakket (€ 995): Premium Plus Afleverpakket ontzorgt u compleet. Comfort en zekerheid voor uw nieuwe auto.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; 6 mnd garantie, bij huis en groot Europa, Airco onderhoud en reiniging, Alles van servicepakket Premium en extra:, Assistance Europa, Brandstof vol, Interieur detaillering, Safety Pack Plus, Waxguard lakverzegeling met certificaat

Alle technologie in de Mazda CX-5 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

Parkeer en kijk niet om! De achteruitrijcamera doet dat voor u. Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie