![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | - |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 46.140,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kooy Oud-Beijerland b.v |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ferrarilaan 5 |
Postcode | 3261 NC |
Plaats | Oud-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 621500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkooy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
De Mazda CX-5 2.0 165PK Centre Line is een imposante SUV die kracht, comfort en stijl moeiteloos combineert. Met een benzinebrandstofmotor die een vermogen levert van 165 PK, staat deze auto garant voor een indrukwekkende rijervaring. De carrosserie in het stralende wit maakt een tijdloze en elegante indruk, terwijl de buitenspiegels in dezelfde kleur naadloos opgaan in het totaalplaatje.
Stap in en ontdek de luxe en technologische snufjes die deze Mazda te bieden heeft. Geniet van je favoriete muziek en podcasts via het geavanceerde radiosysteem, terwijl de connected services ervoor zorgen dat je altijd verbonden bent met de wereld om je heen. Met voorstoelen die verwarmd kunnen worden, ben je verzekerd van comfort, zelfs tijdens koude dagen. Daarnaast zorgt de dodehoek detectie ervoor dat je veilig en met gemoedsrust de weg op kunt.
De Mazda CX-5 is niet zomaar een auto; het is een slimme metgezel die jou en je passagiers omringt met veiligheid, comfort en technologische innovatie. Met vijf deuren is instappen en uitstappen een eitje, terwijl de ruime cabine voldoende plaats biedt voor al je avonturen en dagelijkse ritten. Of je nu een weekendje weg gaat of gewoon van A naar B rijdt, de Mazda CX-5 staat altijd klaar om jouw rit zo aangenaam mogelijk te maken.
Ben jij klaar om de weg te veroveren in deze gloednieuwe Mazda CX-5 2.0 165PK Centre Line? Neem contact met ons op en ontdek zelf alle voordelen en features van deze fantastische SUV. Autobedrijf Kooy Oud-Beijerland b.v. staat voor je klaar om je te helpen met al je vragen en om een proefrit te regelen. Kom langs en ervaar de kracht, comfort en luxe van de Mazda CX-5 zelf. Met deze SUV ben jij altijd klaar voor een nieuwe en opwindende reis!
Leuk dat u interesse heeft in een auto van Autobedrijf Kooy. Mazda dealer, Hyundai & Occasion Specialist.
Autobedrijf Kooy is sinds 1957 een echt familiebedrijf en staat voor echte kwaliteit, transparantie en betrouwbaarheid.
Als u van plan bent deze auto te komen bezichtigen, belt u dan vooraf voor de actuele beschikbaarheid.
Op nieuwe auto's rekenen wij geen extra kosten bovenop de advertentieprijs. Deze actieprijs is extra scherp en niet i.c.m. andere aanbiedingen.
Voor alle occasions bieden wij u 3 afleverpakketten aan:
1.) Brons Pakket
Brons Pakket bestaat uit: * BOVAG 40-punten check, Geldige APK van minimaal 3 maanden * Auto wordt gewassen * Tenaamstellingskosten
2.) Zilver Pakket
Meerprijs t.o.v. Brons Pakket €795.
Zilver Pakket is als Brons Pakket plus:
* 12 maanden BOVAG garantie (> €4.500,-) Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema * Nieuwe APK * 12 maanden mobiliteitsgarantie in geheel Europa * In- en exterieur wordt gereinigd * Halve tank brandstof
3.) Goud Pakket
Meerprijs t.o.v. Brons Pakket €899.
Goud Pakket is als Zilver Pakket plus:
* Nieuwe vloermatten set * Volle tank brandstof
Voor alle pakketten geldt het onderstaande: * Alle rijdbare garantie zaken zullen geschieden via Autobedrijf
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.