Bouwjaar | 27-01-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.806 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 38.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.806 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mulder-Mazda-'t-Groene-Hart |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaaldijk 42 |
Postcode | 2741 PA |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 606003 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulder-mazda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De verkoopprijs is inclusief afleverkosten. Inbegrepen zijn fabrieksgarantie tot 3 jaar oud of één van onze occasion label garanties, nieuwe APK bij aflevering, afleverbeurt volgens fabrieksschema, tenaamstellingskosten, NAP-gecontroleerde kilometerstand, volledige reiniging van in- en exterieur, brandstof. Graag even bellen als u wilt komen kijken of de auto nog beschikbaar is en in welke vestiging de auto staat.
Mulder Mazda, al ruim 50 jaar uw Mazda dealer voor Rotterdam, 't Groene Hart en omstreken.
Wij zijn gevestigd aan de Martin Luther Kingweg 21 in Rotterdam / de Kanaaldijk 42 in Waddinxveen / Hoogstad 1 in Vlaardingen en aan de Kamerlingh Onnesweg 28 in Barendrecht,
Kom langs voor een proefrit en/of een aantrekkelijke offerte, u bent van harte welkom in een van onze vestigingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.