Mazda CX-5 2.0 4WD|Dealer ond|PDC V+A|Cruise Control|Winterset|Stoelverwarming|Navigatie

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-06-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.903 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Mazda CX-5 2.0 4WD|Dealer ond|PDC V+A|Cruise Control|Winterset|Stoelverwarming|Navigatie


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.903 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Autoservice Stellendam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pampus 12
Postcode 3251 ND
Plaats Stellendam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 490938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragestellendam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.463 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Basispakket (GRATIS) - Minimaal 6 maanden APK. - Afleveringscontrole/40 punten BOVAG check. - Schoonmaakbeurt. - Tenaamstellingskosten. - 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie op de mechanische delen van de motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden Vakgarage Stellendam garantie op de mechanische delen van de motor en versnellingsbak.
- Premiumpakket. (€ 495 meerprijs): Premiumpakket (€495,-) - Minimaal 12 maanden APK. - Afleveringscontrole incl. klein onderhoud. - 40 punten BOVAG check. - Tenaamstellingskosten. - Professionele poetsbeurt binnen/buiten. - 1/2 tank brandstof. - 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie (excl. Aircosysteem).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie (excl. Aircosysteem).
- Top pakket (€ 895 meerprijs): Top Pakket (€895,-) - Minimaal 12 maanden APK. - Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema. - 40 punten BOVAG check. - Tenaamstellingskosten. - Professionele poetsbeurt binnen/buiten. - Volle tank brandstof. - Indien nodig een nieuw automattenset. - Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden. - Distributiesnaar word vervangen indien deze binnen een jaar of 10.000 km aan vervanging toe is (meerprijs €150,-). - Airco onderhoudsbeurt (t.w.v. €129,-). - 12 maanden complete Vakgarage Pechhulp Europa. - 12 maanden BOVAG garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie

De Mazda CX-5 is een goed voorbeeld van Japanse bouwkwaliteit. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

De bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. De auto is ook uitgevoerd met electro

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie