Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Moerman Jansen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 54 |
Postcode | 2952 AD |
Plaats | Alblasserdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6446444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.moermanjansen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Referentienummer: 7184729
Productienummer: 7184729
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Type hybride: Half hybride
Tankinhoud: 51 liter
Actieradius: 810 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm
Draaicirkel: 11 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.440 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Accu
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 140 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1540 kg
Interieur: Terracotta kunstlederen interieur met zwart kunstsuède zitting en afgewerkt met terracotta-kleurig stiksel
Verwachtte leveringsdatum: 12-09-2024
Laksoort: Speciaal
Let op! Dit betreft een nieuwe auto en deze advertentie geeft geen garantie dat het voertuig op voorraad staat en direct leverbaar is!
Kijk op moermanjansen.nl voor ons volledige aanbod en maak gebruik van ons online offertesysteem! Bij vragen zijn wij ma-vr 's-avonds tot 21.00u telefonisch bereikbaar. Bel Rob: 06-83222971 of Robin: 06-29783774 of naar Dave: 06-51597970. Mailen kan natuurlijk ook op: verkoop@moja.nl.
Zekerheden:
Moerman Jansen is al ruim twintig jaar uw merk- & occasiondealer en lid van de Bovag. Een auto kopen bij Moerman Jansen houdt in dat deze auto, in vrijwel alle gevallen, een duidelijke aantoonbare historie en een gegarandeerde kilometerstand heeft en geen voormalig taxi- overheids- of lesauto is geweest.
Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de provider of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Neem altijd even contact met ons op in verband met de beschikbaarheid van de auto!
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.