Bouwjaar | 11-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 224 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.366 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Let op: deze auto verwachten wij eind november 2024 binnen te krijgen.
Origineel Nederlands door autobedrijf Bruggink geleverde Mazda, (aantoonbaar) volgens fabrieksvoorschriften onderhouden.
Het complete en sluitende DSR onderhoudsdossier is vrij bij ons bedrijf ter inzage.
De Luxury heeft alle luxe van de Comfort-uitvoering in combinatie met de krachtiger e-Skyactiv-X benzinemotor 180pk.
De volgende opties zijn extra ten opzichte van de Comfort-uitvoering:
- 18 inch lichtmetalen wielen Bright Silver
- LED signature verlichting voor (adaptieve LED-koplampen 20 LED-blokken) en achter
- LED dagrijverlichting
- Privacy glass
- Randloos design binnenspiegel
- Bose premium-audiosysteem met 12 designspeakers
- Zwart lederen interieur
- Elektrische verstelbare bestuurdersstoel (8 voudig + geheugenfunctie en verstelbare lendensteun)
- Achterklep automatisch openen/sluiten
Het I-activsense pakket biedt de volgende opties extra:
- Front Cross Traffic Alert: waarschuwt bij kruisend verkeer
- Rear Cross Traffic Brake: activeert remmen in noodsituatie bij kruisend verkeer tijdens achteruitrijden
- Smart City Brake Support Rear: activeert remmen in noodsituatie bij achteruitrijden
- 360 View monitor
- Traffic Jam Assist: controleert en behoudt afstand tot de voorganger en biedt stuurassistentie tijdens file rijden onder 55 km/u
- Driver Attention Alert met behulp van een actieve camera
Deze auto is extra uitgerust met een Sunroof.
De CX-30 is daarnaast uitgerust met een vaste trekhaak.
Vraag naar de beschikbaarheid van winterwielen voor de CX-30.
De laatste onderhoudsbeurt heeft de auto gehad op 30-10-2024 bij een kilometerstand van 61.867km.
De gehele (sluitende) DSR is op aanvraag in te zien.
Voor een investering van € 695,- kunt u kiezen voor 12 maanden officiële Bovag garantie.
Dit bedrag is niet in de vraagprijs begrepen.
Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.
Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk geadverteerd. Fouten zijn echter nooit uitgesloten, maar controleer bij aankoop de zaken die uw b
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.