Mazda CX-30 E-Skyactiv G 140 6AT Nagisa | 7-inch digitale meterset | Achterklep automatisch openen/sluiten | Achteruitrijcamera

€ 39.340,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Mazda CX-30 E-Skyactiv G 140 6AT Nagisa | 7-inch digitale meterset | Achterklep automatisch openen/sluiten | Achteruitrijcamera


€ 39.340,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jansen Arnhem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vlamoven 28
Postcode 6826 TN
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3648888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jansenarnhem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Referentienummer: 7287012
Productienummer: 7287012

Technische informatie
Koppel: 238 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Actieradius: 773 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 191 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm
Draaicirkel: 11 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 148 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1510 kg
Interieur: Terracotta kunstlederen interieur met zwart kunstsuède zitting en afgewerkt met terracotta-kleurig stiksel
Laksoort: Speciaal

Nu op voorraad bij Mazda Jansen Arnhem.

Hoewel deze website met grote zorg is samengesteld en wordt onderhouden, geven wij geen garanties aangaande de juistheid van de aanwezige informatie aangezien wij hierin in sommige gevallen afhankelijk zijn van derden. Wilt u zeker weten dat de gegeven informatie juist is, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen door middel van telefoon, email of een bezoek aan onze showroom!

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie