Bouwjaar | 15-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.664 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 22.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 85.664 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Robbie |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gasstraat Oost 9 |
Postcode | 5349 AH |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30004920 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autorobbie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2020
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4395 x 1795 x 1540 cm
Wielbasis: 2.655 cm
Inhoud laadruimte: 430/1.406 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.322 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Zeer goed onderhouden met een schadevrij verleden, Mazda dealer onderhoudshistorie is aanwezig, Afkomstig van 1e eigenaar, Verkeerd in perfecte staat en is voorzien van nieuw onderhoudsbeurt & Apk, 2 sleutels aanwezig en staat op all season banden. Inruil is mogelijk. Alle occasions zijn NAP geregistreerd en alle autokeuringen zijn toegestaan, Kijk voor meer informatie en foto,s op www.autorobbie.nl
Mazda Service Historie:
14.647 KM Mazda dealer
29.809 KM Mazda dealer
49.519 KM Mazda dealer
72.376 KM Mazda dealer
85.664 KM Nieuw onderhoudsbeurt& Apk
U rijdt deze auto al vanaf € 295,- per maand.
Heeft u vragen over deze Mazda CX-30 of vragen over inruil, financiering of garantie? Dan kunt u ons 7 dagen in de week bellen voor meer informatie op telefoonnummer 0412-480542.
Wilt u in de avonduren of op zon- en feestdagen langskomen? Laat het ons dan graag weten. We zorgen er dan voor dat we aanwezig zijn.
Auto Robbie staat garant voor het volgende:
o Haal en breng service aan huis.
o U betaalt GEEN afleveringskosten.
o Aankoopkeuring van merkdealer is altijd toegestaan.
o Alle voertuigen zijn voorzien van een Nationale Auto Pas.
o Het inruilen van uw voertuig is mogelijk inclusief gratis RDW vrijwaring.
o Al onze occasions kunnen worden voorzien van 6, 12 of 24 maanden Autotrust garantie.
o Garantie reparatie is in eigen woonplaats mogelijk.
o Het financieren of verzekeren van uw nieuwe voertuig is bij ons mogelijk.
Ook kunt u bij Auto Robbie terecht voor:
o Auto transport
o Uw jaarlijkse APK
o Onderhoudsbeurt klein & groot
o Complete poetsbeurt van uw voertuig
o Trekhaken/banden inclusief montage
o Ook beschikken wij over een eigen autorijschool
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.