Bouwjaar | 04-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.519 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.519 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Adrie Jonk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Newtonstraat 34-40 |
Postcode | 1446 VR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.adriejonk.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 224 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.343 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
- Reinigen
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Geldige APK
- Vloeistoffen controle
- Wettelijke garantie
**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
- Adrie Jonk Zekerheidspakket Comfort (€ 695 meerprijs):
- Poetsbeurt
- Minimaal 12 maanden APK
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
- Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
- Halve tank brandstof
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Distributie vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
- Pechhulp Europa
*12 jaar garantie* tot 200.000 km (Merk Mazda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
*10 jaar garantie* tot 180.000 km (Merk Honda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden)
180 PK | APPLE-CARPLAY | TREKHAAK | LEDER | 18 INCH | 360 CAMERA | DODEHOEK DETECTIE | SCHUIF/KANTELDAK | ADAPTIEF CRUISE CONTROL |
Met zijn dynamische eigenschappen belooft deze Mazda CX-30 u een heleboel rijplezier. Hij is ontwikkeld op een geavanceerd onderstel en biedt altijd een veilig weggedrag. Deze Mazda CX-30 is voorzien van een hybride motor en gebruikt dus zowel brandstof als elektriciteit. Dat betekent zuinige kilometers en toch maximale prestaties. De lederen bekleding benadrukt de luxe uitstraling van deze auto. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto zorgt voor een groter gezichtsveld en helpt de dode hoeken te elimineren. Adaptive cruise control is een com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.