Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv-X Homura automaat | demo voordeel

€ 42.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 504 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 137 kW (187 pk)

Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv-X Homura automaat | demo voordeel


€ 42.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 504 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 137 kW (187 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hartgerink en Klomp B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Opaallaan 22
Postcode 2132 XT
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5543838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.h-klomp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Referentienummer: 51156

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-09-2030

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- RDW-leges 
- Hartgerink en Klomp Pakket (€ 895 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema 
- Tenaamstellen
- Volle tank brandstof
- Minimaal 12 maanden apk 
- 12 maanden pechhulp in Europa
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Wassen, professioneel poetsen & interieurreiniging
- Navigatie update (indien beschikbaar)
- Vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt
- 10% korting op accessoires
- 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

Let op: dit betreft een voertuig welke wij beschikbaar stellen als vervangend vervoer. De werkelijke kilometerstand kan afwijken van de getoonde. De Mazda CX-30 is werkelijk een heerlijke auto om kilometers mee te maken. De directe besturing, soepele automatische transmissie maar bovenal de 186 pk sterke benzine motor geven de auto een sportief rijgedrag. De Homura uitvoering zorgt ervoor dat u niets ontbreekt aan luxe of comfort in de auto. Overigens zit de auto nog in de fabrieksgarantie tot 27-09-2030 of een riante 100.000 kilometer, afhankelijk van wat de auto het eerst bereikt. Deze Mazda CX-30 is nieuw door ons geleverd (aantoonbaar).

U bent van harte welkom voor een proefrit of een vrijblijvende offerte. Wij werken met een aanvullende servicepakket à € 895,-. Dit houdt in een servicebeurt conform het schema met minimaal 12 maanden APK, 12 maanden Europese pechservice, 12 maanden BOVAG-garantie, volle tank brandstof, wassen, professioneel poetsen en interieur reinigen, vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt, 10% korting op accessoires en 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt). Ondanks onze grote zorg gedurende het samenstellen van deze advertentie kunnen er geen rechten worden ontleend aan het gepubliceerde.

Hartgerink en Klomp, partner in mobiliteit. Een bedrijf waar de wens van de klant nog steeds centraal staat. Op het gebied van aanschaf en onderhoud van mobiliteit kan bij ons praktisch alles, zolang het maar kenbaar is. Met meer dan 90 jaar erva

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie