Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv-G M Homura | TREKHAAK | ALL SEASON | CAMERA | KEYLESS | ADAPTIVE

€ 32.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.427 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv-G M Homura | TREKHAAK | ALL SEASON | CAMERA | KEYLESS | ADAPTIVE


€ 32.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 8.427 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf De Dreu B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Trompet 6
Postcode 1601 MK
Plaats Enkhuizen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)228 - 317760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdedreu.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.957 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Deze Mazda CX-30 komt uit 2023 en kostte toen € 39.699,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2024 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 194 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,4 liter per 100 km en hij weegt 1381 kg. De APK is geldig tot 21-09-2027 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal. | | Autobedrijf De Dreu BV, úw CarSelexy-dealer in Enkhuizen!
Een nieuwe auto kopen is een van de slechtste investeringen die je kan doen. Zodra
een nieuwe auto uit de showroom rijdt, is deze direct al in waarde verminderd. Een
nieuwe auto kan zomaar de helft van zijn waarde verliezen in slechts een paar jaar
tijd. Erg zonde dus! Maar, bij de aanschaf van een nieuwe auto ben je er wel bijna
altijd zeker van dat je zonder problemen enkele jaren met plezier kunt rijden.
Wat zou het fijn zijn om de voordelen van een nieuwe auto te kunnen combineren
met een gunstige prijs. Dit is precies het concept van CarSelexy: jong gebruikte
auto's met een lage kilometerstand tegen een zeer aantrekkelijke prijs. De zekerheid
van een goede, betrouwbare, écht zo goed als nieuwe auto zonder de hoge kosten!
Wij hebben uitsluitend jong gebruikte auto's met lage kilometerstanden in de aanbieding, allemaal geleverd met minimaal 12 maanden CarSelexy Excellent Garantie. En omdat wij auto's van alle merken leveren, is ons aanbod zeer divers en is de keuze groot. Alleen maar voordelen dus!

= Bedrijfsinformatie =

***Alle moeite is genomen om alle autogegevens zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.***

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie