![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 17.821 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 17.821 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostendorp Auto Nijmegen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Microweg 51 |
Postcode | 6545 CL |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3031810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostendorp-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.383 kg
Laadvermogen: 574 kg
GVW: 1.957 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 24 maanden
Garantie: 45.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Oostendorp PLUS Selectie: U kijkt naar een occasion uit de Oostendorp PLUS Selectie met standaard 36 maanden garantie, waarvan 12 maanden volgens BOVAG garantievoorwaarden en 24 maanden Oostendorp PLUS garantie. Bovendien is deze auto rijklaar geprijsd, zonder verborgen kosten. Zorgeloos rijplezier noemen we dat bij Oostendorp Auto. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Oostendorp Plus garantie (24 maanden garantie, 45.000 km garantie); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mazda CX-30. Vanaf nu kunt u hybride rijden, door de combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies zijn via een speciale app overal te checken dankzij Connected Services. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem en het full map navigatiesysteem, via knoppen op het stuur en middels spraakbediening. DAB-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. De auto is voorzien van een draadloze telefoonlader, zodat uw smartphone tijdens de rit 100% wordt. Ook electronic climate control, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
![Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/833/mazda-cx-30.jpg)
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.