Mazda CX-3 Sport-Selected 120pk | 1e eigenaar NL-auto | BTW-auto |Voledig Historie Onderhoud

€ 16.444,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 124.246 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 Sport-Selected 120pk | 1e eigenaar NL-auto | BTW-auto |Voledig Historie Onderhoud


€ 16.444,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 124.246 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Stuart Elst
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voltweg 5
Postcode 6662 PT
Plaats Elst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)481 - 820220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autostuartelst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Auto Stuart Elst Basis Bronze (inbegrepen à € 1):
Handelsprijs /niet voor particulieren 
vraag verkoper naar afleverpakket 650 euro/6 maanden BOVAG Garantie 
of 950 euro/ 12 maanden BOVAG 
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Auto Stuart Elst Premium Zilver (€ 649 meerprijs): 12 maanden wettelijk Garantie of 15000 km op draaiende motor/versnellingsbak apk-keuren tenaamstelling nap-Check Onderhoudsbeurt klein APK Poestbeurt in-/ exterieur € 20,- brandstof / kwart tank 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Auto Stuart Elst Basis Bronze"): BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
- Auto Stuart Elst Platinum Gold Bovag 3 Zekerheden Pakket (€ 949 meerprijs): 12 maanden BOVAG Garantie (boven € 4.500,- / max. 100.000km max 5 jaar oud )  Onderhoudsbeurt volgens schema 15000km zonder zorgen NAP Check APK Poestbeurt in-/exterieur € 50,- brandstof half volle tank.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Auto Stuart Elst Basis Bronze"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Auto Stuart Elst is een bij de BOVAG aangesloten universeel autobedrijf en al jaren het adres voor de aanschaf van gebruikte auto's. Ook bedrijfswagens behoren bij deze service. Reparatie en onderhoud wordt door ervaren en enthousiaste werknemers uitgevoerd, zoals u van een erkend autobedrijf kunt verwachten. Wij bieden u mooie jonge occasions aan met weinig kilometers. Garantie tegen meerprijs, vraag naar de voorwaarden.
LET OP!!! De advertentie is altijd onder voorbehoud van fouten; wij proberen de voertuigen kwalitatief zo goed mogelijk te adverteren; controleer altijd zelf goed of de geadverteerde opties aanwezig zijn en functioneren. Na aankoop is reclamatie niet mogelijk. Eventueel bij het ontbreken van een tweede sleutel kunnen wij deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie