Bouwjaar | 24-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.811 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 20.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.811 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Afleverpakket Zilver (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag garantie, geldige APK, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften, RDW-leges, halfvol brandstof en poetsen in en exterieur.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Prachtige en unieke Mazda CX3 GT-M met chique wit lederen interieur.
Deze Mazda CX3 is als sportieve en luxe GT-M erg goed uitgerust en onder andere voorzien van LED koplampen, adaptieve cruise control, ADD (display met projectie in voorruit), Bose premium geluidssysteem, lederen bekleding, MZD Connect met 7"inch display, Bluetooth, DAB en full-map navigatie, etc.
Naast de rijke standaarduitrusting is deze auto tevens voorzien van een afneembare trekhaak met 13-polige stekker, thuiskomer set en spatlappen aan voor en achterzijde.
De Mazda CX3 is de compacte Cross-Over van Mazda. Een auto met een strak, modern design en diverse ruige details.
Met zijn 2.0 benzinemotor met 120pk is de CX3 vlot en krachtig, maar ook efficiënt en zuinig.
De Mazda CX3 staat inmiddels bekend als een zeer prettig en lichtvoetig rijdende auto met een voorbeeldig weggedrag.
Deze CX3 is door Autobedrijf Nico Bruggink nieuw verkocht en aantoonbaar goed volgens fabrieksvoorschriften in onze werkplaats onderhouden.
De meeste recente beurt heeft de auto gehad op 17-04-2023 bij een kilometerstand van 49953km.
De zomerbanden hebben profielen van 5,5-5,5-5,5-5,5mm.
De APK is geldig tot 24-05-2025.
Wenst u de extra zekerheid van 12 maanden officiële Bovag garantie?
Dan kan dat voor een investering van € 550,-
Dit bedrag is niet in de vraagprijs begrepen.
Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.
Onze auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.