Bouwjaar | 17-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.578 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.578 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage C. Verburg VOF |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slibbroek 20 |
Postcode | 5081 NS |
Plaats | Hilvarenbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5053085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageverburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 645 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (inbegrepen): - Nieuwe Apk - Afleveringsbeurt - Poetsen binnen+buiten
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- BOVAG garantie (€ 695 meerprijs): - Nieuwe Apk - Afleveringsbeurt - Poetsen binnen + buiten
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
GARAGE VERBURG, Het persoonlijke en vertrouwde adres voor uw auto!
----------Laat u verrassen door ons familiebedrijf ! ----------
= Bedrijfsinformatie =
Met een bestaan van meer dan 40 jaar is Garage Verburg een begrip in Hilvarenbeek en omstreken.
Een familiebedrijf waar service nog echt is en de klanten zich welkom voelen.
Op onze locatie vindt u een professionele werkplaats en een ruim assortiment aan diverse gebruikte auto's.
Ons team staat voor kwaliteit en service, een mix van ervaren monteurs en jong talent.
Klantgericht, klantvriendelijk, meedenkend en eerlijk, daar staan we voor.
Tevens zijn we aangesloten bij de BOVAG zodat onze deskundigheid en service voor u gewaarborgd blijft.
Wij helpen u graag goed en nemen hiervoor de tijd.
Daarom werken wij graag op afspraak zodat wij alle tijd en aandacht voor u kunnen hebben.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.