Bouwjaar | 13-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.497 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 19.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.497 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eshuis Auto B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holterweg 128 |
Postcode | 7434 PB |
Plaats | Lettele |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 541262 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eshuisauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 44 liter
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.785 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,7 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Bovag (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Fraaie Mazda CX-3 2.0 SkyActive-G 150 GT-M 4WD welke o.a. is voorzien van een lederen interieur, head-up display, navigatiesysteem, stoelverwarming, cruise control, achteruitrijcamera en afneembare trekhaak voor veel comfortabel en luxueus rijplezier.
!! Zaterdags zijn wij geopend op afspraak. Hiervoor kunt u bellen met 0570-541262 / 06-24909854
Onderhoudspakket:
U kunt kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket voor € 595,- met daarin:
Onderhoudsbeurt volgens fabrieks specificaties en overig vereist onderhoud van de auto.
Nieuwe A.P.K.
Complete schoonmaak binnen- + buitenkant.
Airco service.
Tenaamstellingskosten.
1 jaar BOVAG-garantie.
Vraag voor dit afleveringspakket naar de voorwaarden.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan fouten in tekst, optie- en accessoirelijst.
Inruil, lease en financiering behoren tot de mogelijkheden. Om teleurstelling te voorkomen, vraag naar de beschikbaarheid. Graag tot ziens in Lettele! Tel. 0570-541262 / 06-24909854 (mobiel tot 22.00 uur bereikbaar) Ramon Eshuis
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.