Bouwjaar | 24-06-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.969 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.969 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wiltjer en Offenga |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Trekweg 26 |
Postcode | 8861 KL |
Plaats | Harlingen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 431016 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-wiltjerenoffenga.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.785 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze Mazda CX-3 komt uit 2016, werd geleverd van 01-04-2015 tot 30-04-2018 en kostte toen € 34.234,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 195 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,3 liter per 100 km en hij weegt 1240 kg. De APK is geldig tot 21-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.Alle prijzen zijn internet meeneem prijzen
Wij rekenen € 795,- kosten rijklaar maken voor: onderhoud, nieuwe apk, aircoservice, te naam stellen voertuig en poetsbeurt.
Bent u niet in de gelegenheid om tijdens onze openingstijden te komen? Overige tijden zijn ook mogelijk na telefonische afspraak.
Ons bedrijf heeft al bijna 12 jaar als doelstelling het in alle prijsklassen aanbieden van gebruikte automobielen in nette staat tegen de scherpste prijs.
Met ons assortiment bieden wij particulieren een keuze in kwaliteits-occasions.
Graag nodigen wij u uit ons actuele aanbod te bekijken. Indien u hier niet de auto van uw keuze aantreft, kunt u natuurlijk altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Onze voorraad is namelijk sterk wisselend.
Wij nodigen u graag uit in Harlingen (bedrijventerrein Hermes) voor een bezoek en een vrijblijvend gesprek.
Kijk ook eens bij onze andere advertentie's
Graag tot ziens in Harlingen, u bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.