Bouwjaar | 05-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.647 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.647 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GNB Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ecustraat 33 |
Postcode | 4879 NP |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23231606 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gnbautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.785 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 GT-M 4WD | Automaat | Carplay | Trekhaak | Lane assist | Navi | Camera | HUD | Stoelverwarming |
Nette goed onderhouden auto die fantastisch rijdt en schakelt. Recent groot onderhoud gehad inclusief 4 nieuwe Pirelli allseason banden. Voorzien van een afneembare trekhaak die er gemakkelijk op en af te halen is. De auto is rijklaar en per direct beschikbaar, wordt geleverd met 2 sleutels.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Auto Financieren? Zowel particulier als zakelijk is dit mogelijk bij ons.
Heeft u een inruilauto? Alle inruil is bij ons mogelijk!
Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan.
WIJ WERKEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. WIJ ZIJN 7 DAGEN PER WEEK GEOPEND, DUS OOK IN DE AVONDEN EN OP ZONDAG!!
Voor meer informatie over deze auto kunt u contact opnemen met ons.
Tel : +31 (0)6 23 23 16 06 of Mail : info@gnbautomotive.nl
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en GNB Automotive kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.