Bouwjaar | 04-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.530 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 21.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.530 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Swart Heemskerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksstraatweg 170C |
Postcode | 1968 LM |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 239099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-swart.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2020 - mei 2022
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Bij het ontwerpen van de Mazda CX-3 stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze CX-3 is van het bouwjaar 2021, hij heeft 70.000 kilometer gelopen. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige viercilinder benzinemotor. Verwarmde stoelen maken het interieur behaaglijk op winterse dagen. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bediende ramen.
Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Mazda CX-3 een achteropkomend verkeer waarschuwing. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Met parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en isofix-aansluiting is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Natuurlijk wordt deze auto geleverd met Bovag Garantie. Hebben we u nieuwsgierig gemaakt?
De getoonde prijs is inclusief een geldige APK van minimaal 6 maanden, tenaamstellingskosten, registratiekosten, vloeistof controle en 6 maanden garantie volgens de Bovag voorwaarden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.