Bouwjaar | 28-08-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.106 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 14.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.106 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Groot & De Vries |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hyacintenstraat 36A |
Postcode | 1131 HW |
Plaats | Volendam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 361562 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.grootendevries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Interieur: Black/black1, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: ? Geldige APK
Optioneel full service afleverpakket €695,- Dit omvat een grote onderhoudsbeurt, nieuwe APK, 12 maanden garantie, compleet gepoetst en een volle tank brandstof.
Wij zijn dagelijks tot 22.00 uur telefonisch bereikbaar. Inruil en/of financiering is mogelijk. Kijk voor alle foto's op onze website: www.grootendevries.nl
Super leuk dat u ons gevonden heeft, wij zijn Autobedrijf Groot & De Vries, een familiebedrijf met passie voor auto's. Al onze auto's zijn met zorg geselecteerd en voldoen aan onze kwaliteitseisen. Veel plezier met het bekijken van deze mooie occasion.
Iedere aankoopkeuring is toegestaan!
Uiteraard is het mogelijk om geheel vrijblijvend een proefrit te maken. Wij houden van persoonlijk contact en zijn 7 dagen per week tot 22.00 uur bereikbaar. Dit houdt in dat u ook op afspraak buiten de reguliere openingstijden van harte welkom bent.
Wij staan voor kwaliteitsauto's voor een scherpe prijsstelling. Heeft u bij een collega autobedrijf een auto of bedrijfswagen gezien die volgens u vergelijkbaar is en toch minder kost, dan kijken wij graag met u mee of dit inderdaad het geval is en er geen belangrijke zaken missen of er iets anders met de aangeboden auto is. Wij hebben zo al veel miskopen helpen voorkomen.
Neem gerust contact op voor meer informatie of een live videogesprek:
Autobedrijf Groot & De Vries
Hyacintenstraat 36A
1131 HW Volendam
Info@grootendevries.nl
0299361562
Telefoon/WhatsApp Sammy Groot: 0620611700
Telefoon/WhatsApp Gert de Vries: 0618107013
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.