Bouwjaar | 17-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.719 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 17.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.719 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Meeuwisz B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Matensestraat 46 |
Postcode | 6669 CJ |
Plaats | Dodewaard |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)488 - 411424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-meeuwisz.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - jun. 2020
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Leuk dat u kijkt naar een occasion van autobedrijf Meeuwisz! Wij bieden aan een prachtige Mazda Cx3 afkomstig van eerste eigenaar. Deze CX-3 is in zeer mooie staat en alle bescheiden zijn keurig bij deze auto aanwezig. Fraai uitgevoerd met mooie lichtmetalen velgen, navigatie, parkeersensor achter, cruise control, climate control enz. Bent u op zoek naar een mooie complete hoogzitter? Kom dan deze mooie CX-3 eens bekijken. Kijk voor meer occasions ook eens op www.autobedrijf-meeuwisz.nl. U bent van harte welkom voor een bezichtiging en proefrit. Belt u even voor een afspraak? De koffie staat klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Meeuwisz is al 50 jaar een begrip in de Betuwe. Wij hebben altijd circa 70 dealer occasions op voorraad. Deze auto's onderscheiden zich door de nette staat en de lage kilometerstanden. Bent u op zoek naar een stationwagon of mpv met benzinemotor? Kom dan eens langs in Dodewaard deze modellen hebben wij vaak verschillende op voorraad. Kijk hiervoor eens op www.autobedrijf-meeuwisz.nl. Belt u even voor een afspraak? De koffie staat klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.