Bouwjaar | 19-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.770 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 15.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.770 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Boom Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keizersveld 12 |
Postcode | 5803 AN |
Plaats | Venray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)478 - 745140 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdboom-auto.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Zwart
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
= Bedrijfsinformatie =
Wij heten u van harte welkom in onze showroom aan Keizersveld 12 te Venray.
Wij zijn gespecialiseerd in onder andere Audi,Cupra,Seat,Skoda,Volkswagen, altijd minimaal 50 occasions op voorraad, bekijk ook onze andere advertenties.
De voordelen van Autobedrijf van den Boom:
-Financiering en Leasing behoort ook tot onze mogelijkheden.
-Wij kunnen u een passend voorstel doen voor een garantiepakket van 3,6 of 12 maanden.
-Getoonde prijzen zijn meeneemprijzen op basis van geen inruil.
-Voor vragen zijn wij ook via Whatsapp te bereiken op 06-16446444
*De uitvoeringsspecificaties van onze occasions zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.