Bouwjaar | 27-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.982 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.982 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Arno's Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maaskade 39A |
Postcode | 5347 KD |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 633333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.arnoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.162 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
NETTE EN VOLLEDIG MAZDA DEALER ONDERHOUDEN RUIME ZEER LUXE SPORTIEVE 5-DEURS SUV MET HOGE INSTAP EN COMFORT. AFKOMSTIG VAN 1E EIGENAAR EN MET AANTOONBAAR ORIGINEEL 69.982 KM. ONDERHOUDSHISTORIE EN 2 SLEUTELS ZIJN AANWEZIG. VOORZIEN VAN APK TOT 21-10-2026. UITVOERING MET EEN 122 PK KETTING AANGEDREVEN MOTOR EN HEEFT DUS GEEN DISTRIBUTIERIEM.
= Bedrijfsinformatie =
AL ONZE OCCASIONS ZIJN VOORZIEN VAN EEN GELDIGE APK OF WORDEN VOORZIEN VAN NIEUWE APK. AFLEVERKOSTEN MET NIEUWE APK, INSPECTIE EN AFVULLEN VAN VLOEISTOFFEN OP PEIL, CONTROLE VAN ACCU, SCHOON OPGELEVERD EN VRIJWAREN INRUILAUTO ZIJN VOOR BENZINE-AUTO € 125,- EN VOOR AUTO'S OP LPG/DIESEL € 175,-.
INRUIL EN OF FINANCIERING IS MOGELIJK. KIJK VOOR MEER DAN 200 OCCASIONS OP ONZE WEBSITE ARNOAUTOS.NL OF BEL 06-51209126 OF 06-13834329 VOOR MEER INFORMATIE!
Arno's Auto's Oss is een bedrijf dat al tientallen jaren tegen zeer scherpe prijzen occasions aanbied, zowel voor particulieren, bedrijven, als ook voor collega-bedrijven.
Bij Arno's Auto's Oss staan altijd ruim 200 occasions op voorraad van zowel gebruikte bedrijfs- als personenauto's. Doordat Arno's Auto's alle werkzaamheden zelf uitvoert, zowel de in- als de verkoop, reparaties, en het transport kunnen wij onze bedrijfskosten zeer laag houden. Mede hierdoor kunnen wij de occasions tegen scherpe prijzen aanbieden en onze klanten zo voorzien van een goede occasion tegen een aantrekkelijke prijs.
Tevens kan u bij ons terecht voor het verzorgen van u exportdocumenten:
- Afmelding trailer/groene kaart 14 dagen verzekering met kenteken etc.
- Export kenzeichen+ Grune karte 14 tage mit versicherung moglich
- We make export plates with insurance 14 days complete
- Nous fournissons des documents d'exportation + carte verte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.