Bouwjaar | 18-08-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.608 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-08-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.608 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MZ Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelstraat 9 |
Postcode | 5446 PJ |
Plaats | Wanroij |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51867399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mzautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4275 x 1765 x 1535 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.270 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wanneer u interesse heeft om deze auto te komen bezichtigen, graag van te voren even bellen om teleurstellingen te voorkomen.
Inruil van (sloop en schade) auto's mogelijk. Met een ruime werkplaats waar allerhande reparaties en onderhoud mogelijk zijn streven wij naar een tevreden klantenkring. Door de jaren lange ervaring in de bandenbranche kunnen wij u ook alle diensten leveren van een bandenservice: zoals nieuwe en gebruikte banden, reparaties aan banden en velgen maar ook het uitlijnen van uw auto behoort tot zijn specialisme. Tevens doen wij ook onderhoud aan caravans en campers
Al onze auto's zijn in het bezit van een recente APK of worden voorzien van een nieuwe APK.
ALLE KILOMETERSTANDEN ZIJN GEGARANDEERD/ GECONTROLEERD.
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.