Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M - Machine Gray - Trekhaak

€ 18.600,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.416 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M - Machine Gray - Trekhaak


€ 18.600,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.416 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Arend Benthem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Blankenstein 530
Postcode 7943 PA
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 243333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arendbenthem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2015 - sep. 2020

Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket Comfort: Inbegrepen bij het afleverpakket 'Comfort' : - Poetsen - Nieuwe APK - Tankinhoud minimaal halfvol - Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema - 12 maanden BOVAG garantie op personenwagens
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

= Bedrijfsinformatie =

Wij maken gebruik van diverse afleverpakketten. Kies het pakket dat het beste bij uw wensen past.

Arend Benthem Meppel is een familiebedrijf dat al meer dan 20 jaar bestaat. Wij zijn Mazda dealer en Auto First partner. Daarnaast zijn wij al die jaren het vertrouwde adres voor uw occasion. Dus komt u gerust eens binnen wanneer u een geschikte auto bij ons ziet.
Ook voor het inruilen van uw camper bent u bij ons aan het juiste adres!

U vindt de meest gedetailleerde foto's en informatie van de, door ons aangeboden, auto's en het meest actuele aanbod op mazda.arendbenthem.nl/voorraad.
Mocht u ons tijdens onze reguliere openingstijden niet kunnen bezoeken; dan kunnen we proberen om een afspraak op een ander tijdstip te maken. Belt u ons daarover gerust even op!
Wij kunnen u dan, desgewenst, ook een aantrekkelijk financiering voorstel doen!
Wilt u snel een offerte met inruil ; dan kunt u het beste gebruik maken van het inruilformulier op onze website ; mazda.arendbenthem.nl/offerte-aanvragen
*Wijzigingen in prijs, en specificaties voorbehouden. Aan fouten in de opgave kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie