Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M Line , Navi, Apple Carplay, Half Leder, LMV 18 Inch, Camera, PDC, HUD, Stoelverwarming

€ 19.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.163 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M Line , Navi, Apple Carplay, Half Leder, LMV 18 Inch, Camera, PDC, HUD, Stoelverwarming


€ 19.900,-

Algemeen

Bouwjaar 12-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.163 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jansen Arnhem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vlamoven 28
Postcode 6826 TN
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3648888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jansenarnhem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.162 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: standaard:
Standaard afleverpakket houdt in, dat de auto wordt afgeleverd zoals hij er bij staat in de showroom met een geldige apk.

Voor auto's vanaf €4500,- is een uitgebreid afleverpakket beschikbaar inclusief 6 maanden BOVAG garantie.
Voor auto's onder de €4500,- is een minder uitgebreid afleverpakket beschikbaar tegen een lagere prijs.

Heeft u interesse om bij uw auto een afleverpakket te nemen dan is dit mogelijk. Op onze site staat uit gelegd welk afleverpakket mogelijk is op uw auto. https://www.jansenarnhem.nl/afleverpakketten
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Basiskleur: rood / rood
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Al onze occasions worden standaard afgeleverd met een compleet afleverpakket. Dit betreffen onderstaande pakketten;

Voor auto's vanaf €4.500,- berekenen wij een uitgebreid afleverpakket van €895,- inclusief 12 maanden BOVAG garantie, een onderhoudsbeurt volgens schema, NAP controle, een uitgebreide poetsbeurt van zowel het interieur als het exterieur, een nieuwe APK bij aflevering, minimaal 20.000 kilometer reserve op de distributieriem én minimaal 3 millimeter bandenprofiel.

Voor auto's onder de €4.500,- is een minder uitgebreid afleverpakket beschikbaar voor €295,- met daarin een nieuwe APK bij aflevering, reiniging van de binnen- en buitenzijde en controle van de vloeistoffen en de vitale delen.
Deze pakketten stellen ons in staat de service te bieden die ervoor zorgt dat wij met een gerust hart de auto af kunnen leveren.

Mocht u meer informatie wensen over onze afleverpakketten, kijkt u dan op onze website door de onderstaande URL te kopiëren:
https://www.jansenarnhem.nl/afleverpakketten

Hoewel deze website met grote zorg is samengesteld en wordt onderhouden, geven wij geen garanties aangaande de juistheid van de aanwezige informatie aangezien wij hierin in sommige gevallen afhankelijk zijn van derden. Wilt u zeker weten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie