Bouwjaar | 18-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.280 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 16.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.280 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Keijzers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 29 |
Postcode | 7322 AJ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3574370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokeijzers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,2 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Leaseprijs: € 169 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
De auto van uw keuze tegen een scherpe bodemprijs. Die vindt u bij Auto Keijzers. Maar we doen meer. We bieden u de keuze uit een aantal aanvullende dienstenpakketten. Zo meenemen kan altijd, maar kiest u voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een auto koopt waar zorg aan besteed is. Wij bieden u de mogelijkheid te kiezen uit 2 afleverpakketten. En wel of geen inruil. Vraag naar de mogelijkheden! NATIONALE AUTOPAS EN ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG. Ook kunt u bij ons uw auto, caravan, camper, motor of boot inruilen. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. 2 koopzondagen per maand. Kom naar onze showroom. Altijd 500 hoogwaardige occasions op voorraad. Wilt u informatie en inruilen bel dan onze verkoopadviseurs. GELD VRIJMAKEN? WIJ BETALEN OOK TOE OP EEN GOEDKOPE AUTO! Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.