Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M 2019 | Luxe uitv. | 53DKM

€ 21.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-12-2019
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.172 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M 2019 | Luxe uitv. | 53DKM


€ 21.990,-

Algemeen

Bouwjaar 12-12-2019
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.172 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KS Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fabriekstraat 10
Postcode 7005 AR
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 234384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ksautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Gewichten
Ledig gewicht: 1.192 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.727 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Mazda CX-3. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Deze Mazda CX-3 is luxe afgewerkt. Kijk maar naar het lederen interieur! Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Mazda CX-3 heeft verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen en metallic lak.

Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Alle audioknoppen letterlijk onder handbereik: dat kan met de audiobediening op het stuur. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Ook regensensor, airconditioning, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller zijn aan boord.

Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van uw huidige auto, financieringen en garantiepaketten bestaan tot de mogelijkheden, neem hierover contact op met onze verkoopadviseur.

Mocht deze auto uw interesse hebben gewekt, neem dan vrijblijvend contact op met onze verkoopadviseur.

Disclaimer:
Onze advertenties worden altijd zo zorgvuldig en accuraat mogelijk opgesteld. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met de verkoopadviseur. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie