Bouwjaar | 11-12-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.072 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.072 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage P. Geraats B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deckersstraat 12A |
Postcode | 6091 NG |
Plaats | Leveroy |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 651204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geraats.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022
Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)
Interieur
Interieurkleur: Black/black2
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneemprijs (inbegrepen):
- Vloeistoffen controle
- Geldige APK
- Tenaamstelling
- Poetsen exterieur
- 3 maanden "Garage Geraats" garantie (€ 495 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Afleverbeurt volgens schema
- Volledig gepoetst
- Interieur gereinigd
- 3 maanden garantie (audio- en navigatie apparatuur uitgesloten)
- 12 maanden garantie (€ 995 meerprijs):
- Nieuwe apk
- Afleverbeurt volgens schema
- Volledig gepoetst
- Interieur gereinigd
- 12 maanden garantie
Garage Geraats is al sinds 1967 een begrip als het gaat om occasions in Limburg. Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van jonge, betrouwbare auto's van alle merken. Met onze jarenlange ervaring hebben we een goede kennis opgebouwd in het vinden en leveren van kwalitatief hoogwaardige voertuigen. Bel voor een afspraak of kom langs voor een proefrit. De koffie staat voor u klaar.
De uitvoeringsspecificaties van onze voertuigen zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Prijzen zijn gebaseerd op meeneemprijzen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.