Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 Dynamic AUTOM/NAVI/AIRCO-ECC/CRUISE/TREKH/CAMERA/XENON/BLUETOOTH/LEDER/PDC V+A/KEYLESS/STOEL VERW

€ 19.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.059 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 Dynamic AUTOM/NAVI/AIRCO-ECC/CRUISE/TREKH/CAMERA/XENON/BLUETOOTH/LEDER/PDC V+A/KEYLESS/STOEL VERW


€ 19.445,-

Algemeen

Bouwjaar 13-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.059 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Booij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Utrechtseweg 22
Postcode 3927 AV
Plaats Renswoude
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36223563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfbooij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R18
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

IN NETTE STAAT Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 Dynamic AUTOMAAT/NAVIGATIE/AIRCO-ECC/CRUISECONTROL/TREKHAAK AFNEEMBAAR/CAMERA/XENON/BLUETOOTH/LEDER/PDC VOOR+ACHTER/KEYLESS/STOEL VERW/APK 23-10-2025/BJ 13-07-2017/ONDERHOUDS HISTORIE EN RESERVE SLEUTEL AANWEZIG

Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 Dynamic de beste rijprestaties. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Het lederen interieur ademt luxe, en het zit uiteraard fantastisch. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Mazda behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportinterieur, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem met harde schijf kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Deze auto is voorzien van sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, keyless entry, buitentemperatuurmeter en isofix-aansluiting.

Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 Dynamic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door head-up display, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?

= B

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie