Bouwjaar | 01-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.571 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.571 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf v.d. Elzen |
Contactpersoon | Frank van den Elzen |
Adres | Leeuwstraat 88/A |
Postcode | 5408 PL |
Plaats | Volkel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 274092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53211196 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-elzen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer mooie en sportieve Mazda CX-3 Hakone uitvoering Bent u op zoek naar een sportieve, betrouwbare en praktische SUV? Dan is deze Mazda CX-3 2.0 SAG 121 HAKONE uit 2021 wellicht de perfecte auto voor u. Met zijn grijze kleur en stoere uitstraling is deze 5-deurs SUV een echte blikvanger op de weg. Met een kilometerstand van 71571 is deze auto nog in uitstekende staat en klaar voor vele avonturen. Deze handgeschakelde Mazda CX-3 biedt niet alleen een geweldige rijervaring, maar ook tal van handige functies en opties die het rijden comfortabel en veilig maken. De ruime en praktische carrosserie maakt deze auto ideaal voor gezinsuitstapjes, boodschappen of weekendjes weg. Met een krachtige 2.0 liter benzine motor levert deze Mazda CX-3 uitstekende prestaties en een soepele rijervaring. De soepele handgeschakelde transmissie zorgt voor een nauwkeurige controle en een sportieve rijervaring. Bovendien is deze CX-3 uitgerust met een HAKONE uitrustingsniveau, waardoor u kunt genieten van extra luxe en comfort. Het interieur van deze Mazda CX-3 is voorzien van hoogwaardige materialen en biedt een comfortabele en ruime ervaring voor alle inzittenden. Met zijn moderne infotainmentsysteem, navigatiesysteem, parkeersensoren en cruise control is deze auto uitgerust met alles wat u nodig heeft voor een comfortabele en veilige rit. Naast zijn praktische en comfortabele eigenschappen, biedt deze Mazda CX-3 ook uitstekende veiligheidsvoorzieningen. Met zijn geavanceerde remsysteem, stabiliteitscontrolesysteem en tal van airbags kunt u met een gerust hart de weg op. Kortom, deze Mazda CX-3 2.0 SAG 121 HAKONE is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een sportieve, praktische en comfortabele SUV. Met zijn krachtige motor, soepele transmissie, luxe uitrusting en uitstekende veiligheidsvoorzieningen is deze auto klaar voor al uw avonturen. Maak vandaag nog een afspraak voor een proefrit en ervaar zelf de kwaliteiten van deze geweldige Mazda CX-3.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.