Mazda CX-3 2.0 SAG 120 S, 11.214 Km NAP 1e Eig Apk 10-2025 HerfstShow

€ 15.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-10-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.214 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SAG 120 S, 11.214 Km NAP 1e Eig Apk 10-2025 HerfstShow


€ 15.499,-

Algemeen

Bouwjaar 29-10-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.214 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ocassion Centrum Heeze
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 31
Postcode 5591 JL
Plaats Heeze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2264222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ocassioncentrum-heeze.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2015 - jul. 2018

Technische informatie
Koppel: 204 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

11.214 km zijn de ECHTE KMS, de auto wordt geleverd inclusief Nationale Auto Pas!! De directe rijklaarprijs zonder inruil is 15.499! Voor dit bedrag heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. De showroom vraagprijs van deze auto is 16.450 dus als u niets inruilt dan wordt u een korting verleend van 951 euro! Deze sportieve, betrouwbare en goed onderhouden Mazda CX-3 in de 120 S uitvoering is een Nederlandse auto met Nationale Auto Pas van de 1e eigenaar en krijgt van ons een nieuwe APK keuring mee! Deze CX-3 is verder uitgerust met de 120 Pk sterke 2.0 SkyActiv-G motor en is oa voorzien van audiosysteem met bluetooth, start stopsysteem, multifunctioneel stuurwiel, central vergrendeling en airco!

= Bedrijfsinformatie =

Tijdens onze jaarlijkse Herfstshow zijn al onze auto's weer extra scherp geprijsd zonder inruil. Er worden kortingen gegeven tot wel 1500 euro!! Wij adverteren al met de meeneemprijs zonder inruil zodat u direct ziet wat de auto u kost!

Wij bieden deze auto aan inclusief een minimaal 3 maanden geldige apk (bij minder dan 3 maanden apk wordt de auto gratis voorzien van een nieuwe apk keuring!). De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Afleverpakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan (zie onze website!). Wij kunnen ter plekke auto's te naam stellen, uw oude auto vrijwaren en ook kunt u bij ons pinnen!! WIJ ADVERTEREN MET SCHERPE, VASTE MEENEEMPRIJZEN!! Natuurlijk is het ook mogelijk om uw auto in te ruilen!! Stuur (liefst via de mail!) ons de gegevens van uw auto zoals kenteken en km stand, geef de technische en uiterlijke staat goed door, en stuur foto's mee dan maken wij voor u een vrijblijvende offerte! U bent van harte welkom om eens een kijkje bij ons te nemen! Let op! Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie