Bouwjaar | 07-02-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.183 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.183 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Witte Lantaarn B. V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamsestraatweg 815 |
Postcode | 3555 HK |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2442751 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewittelantaarnbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 679 kg
GVW: 2.218 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 416 - € 443 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Via onze financieringspartner Alphera Financial Services, helpen wij U graag op weg om uw lening zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij uw mogelijkheden en wensen.
Wilt U meer informatie over de desbetreffende auto of wilt U een afspraak maken voor een vrijblijvende kennismaking, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer: 030-244 27 51 of Mobiel: de heer C. Van Brummelen: 06-53 40 71 10.
Wij werken graag op afspraak om zo voldoende tijd voor U vrij te maken.
** Zoals gebruikelijk bij het adverteren op het internet, hanteren ook wij internetprijzen ook wel meeneemprijzen genoemd. Omdat nagenoeg elke aanbieder deze prijzen gebruikt, zijn deze prima geschikt om te vergelijken. **
Niet alle Auto Portals laten alle foto's zien van desbetreffende auto. Kijk daarom op onze internetsite naar de complete advertentie / foto overzicht.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.