Mazda 5 1.8 Touring Airco|Cruise|Trekhaak 7 persoons N.A.P

€ 1.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-02-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.168 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Mazda 5 1.8 Touring Airco|Cruise|Trekhaak 7 persoons N.A.P


€ 1.999,-

Algemeen

Bouwjaar 03-02-2006
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 226.168 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsforlife
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voor de blanken 4C
Postcode 7963 RP
Plaats Ruinen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carsforlife.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 176 x 167 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Staat
Schade: lichte schade
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Deukje op motorkap en kleine gat in de achter bumper zie foto's

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

WAT BETROUWBAARHEID BETREFT STAAT DE MAZDA 5 ER BIJ ONS HEEL GOED OP DAT KUNT U OOK LEZEN IN DE ANWB OCCASIONTEST.

KM STAND 226.168 N.A.P RAPORT OP LOCATIE

ORIGINELE NEDERLANDSE AUTO.

APK 16-11-2024 IN OVERLEG IS EEN NIEUWE APK MOGELIJK

RIJD EN SCHAKELT PERFECT ZOALS DAT HOORT


Deze Mazda 5 komt uit 2006, werd geleverd van 15-02-2005 tot 31-12-2008 en kostte toen € 25.295,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 182 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,9 liter per 100 km en hij weegt 1370 kg. De APK is geldig tot 16-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.

De Mazda 5 is een one-of-a-kind. De auto heeft een grote hoeveelheid aan eigenschappen die je niet vaak ziet bij een auto in deze klasse. Dat maakt deze Mazda aantrekkelijk, ook qua prijs. Zo heeft de Mazda 5 schuifdeuren aan beide zijden en is er plek voor 7 mensen. Dit zorgt ervoor dat hij voor zijn prijs een goed alternatief is voor grotere en duurdere autos met evenveel zitplaaten. De auto heeft niet alleen veel ruimte van binnen, maar ook veel ramen waardoor er veel licht in de cabine komt. Verder heeft de 5 een goede wegligging waardoor de auto leuk is om te rijden terwijl deze nog steeds goed te besturen en makkelijk in te parkeren is. Deze model is ook gelijk het meest verkochte model. Op dit moment loopt de productie van deze versie niet meer.







Inruil??

= Bedrijfsinformatie =

Alle auto's in onze voorraad worden meer dan 50km bereden om na te gaan dat ze goed zijn


Inruil??


Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.

Let op: de inruilwaarde k

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda 5 | Platonische liefde

Een gezinsauto moet ruim, praktisch, ruim, veilig en ruim zijn. Mazda profileert zich als een merk dat sportieve auto's met een elegant Japanse vormgeving bouwt. Het lijkt alsof het karakter van een Mazda en de kenmerken van een gezinsauto nauwelijks zijn te verenigen. De nieuwe Mazda5 belooft echter het beste van beide te combineren. Is dat gelukt?

Autotest | Mazda 5 Platonische liefde

De Mazda5 is een MPV volgens Mazda: ruim en praktisch, maar zonder het rijplezier te vergeten. De schuifdeuren maken de Mazda5 extra kind-vriendelijk.

Plus

  • ruim en praktisch
  • rijdt als een gewone personenauto
  • kindvriendelijk dankzij schuifdeuren

Min

  • vliegtuigtafeltjes drukken hinderlijk tegen knie achterpassagier
  • weinig aandacht voor navigatie, communicatie en entertainment

Conclusie

Mazda belooft dat de tweede generatie Mazda5 ruim, praktisch en veilig is, maar tegelijkertijd ook even elegant en sportief als alle andere modellen. Die belofte wordt grotendeels waargemaakt. De rijeigenschappen zijn goed, zij het niet zo goed als die van bijvoorbeeld een Mazda6. In vergelijking met de concurrentie zijn de prestaties gemiddeld, terwijl het verbruik juist lager is dan gemiddeld.

Als het gaat om ruimte en praktische mogelijkheden overtuigt de Mazda5 het meest. Daarbij maken de schuifdeuren de auto bijzonder kindvriendelijk. Binnen de grenzen van een MPV biedt de 5 ook enige elegantie en dat is bijzonder in dit segment.

Een rijder van de vorige generatie Mazda5 verwoordde het zo: dit is geen auto om verliefd op te zijn, maar ik ben er wel steeds meer van gaan houden. Dat zal nog sterker gelden voor deze tweede generatie!

Deel deze advertentie