Bouwjaar | 09-10-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Referentienummer: 6916155
Typenummer: BHPNEAC
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 446 x 180 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.371 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.941 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-10-2029
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Betreft onze demonstratieauto; vraag naar de exacte kilometerstand.
Wenst u de auto te bekijken? Laat dat dan even weten a.u.b. dan zorgen wij dat de auto "bij huis" is.
De Exclusive-line heeft alle luxe van de Prime-line uitrusting in combinatie met de krachtiger e-Skyactiv-X benzinemotor met 186 pk. De volgende opties zijn extra ten opzichte van de Prime-line uitrusting:
- Automatisch dimmende buitenspiegel (bestuurderszijde)
- Parkeersensoren voorzijde
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Climate Control, automatische airconditioning in twee zones
- Stoelverwarming in drie standen vóór
- Smart Keyless Entry
- Regensensor
- Qi draadloze oplader
Deze auto is extra uitgerust met een Black Comfort Pack, Driver Assistance & Sound Pack, Design Pack en een Sunroof (elektrisch bedienbaar, kantelfunctie en volledig te openen open dak).
Het Black Comfort Pack biedt de volgende opties extra:
- Zwart lederen interieur
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel (8-voudig + geheugenfunctie) en verstelbare lendensteun
- Geheugenfunctie stand buitenspiegels en head-up display
- Kantelfunctie buitenspiegel bij achteruitrijden
- Stuurwielverwarming
- Wiper De-Icer
Het Driver Assistance & Sound Pack biedt de volgende opties extra:
- Driver Attention Alert (DAA) met behulp van actieve camera
- Front Cross Traffic Alert (FCTA): waarschuwt bij kruisend verkeer
- Rear Cross Traffic Brake (RCTB): activeert remmen in noodsituatie bij kruisend verkeer tijdens achteruitrijden
- Smart City Brake Support Rear (SCBS-R): activeert remmen in noodsituatie bij achteruitrijden
- 360° View Monitor
- Cruise & Traffic Support: controleert en behoudt afstand tot de voorganger en biedt stuurassistentie
- Bose® premium-audiosysteem met 12 designspeakers in Silver
Het Design Pack biedt de volgende opties extra:
- 18-inch lichtmetalen velgen in Black
- Grille in Black Gloss
- Adaptieve LED-koplampen (20 LED-blokken)
- LED-dagrijv
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.