Bouwjaar | 10-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.549 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.261 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
€ 12.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.549 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.261 cc |
Vermogen | 191 kW (260 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum van den Broek |
Contactpersoon | Dhr. van den Broek |
Adres | Lage Kamp 10 |
Postcode | 7317 AT |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5339966 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.370 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Alle technologie in de Mazda 3 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Mazda 3 voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, dakspoiler, witte knipperlichten, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Muziek onderweg klinkt magistraal dankzij het Bose audiosysteem. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Mazda is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Natuurlijk behoren Bose-audioinstallatie, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix-aansluiting ook tot de uitrusting van deze complete auto.
In de Mazda 3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bandenspanning checken hoeft niet. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt de druk in de gaten.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Ook Buiten onze openingstijden zijn wij Geopend op afspraak. Belt U Voor een Afspraak! Mvg Autocentrum A Van Den Broek
Wij weten als geen ander dat het kopen van een nieuwe auto voor veel mensen een hele opgave is.
Hierbij zijn betrouwbaarheid en de prijs belangrijke factoren. Door onze jarenlange ervaring bij het inkopen van auto's weten wij als geen ander welke auto's wij wél en welke vooral niet te koop aan moeten bieden aan onze klanten. Hierdoor koopt u bij Autocentrum A Van Den Broek altijd een kwaliteitsoccasion. Bovendien zijn al onze occasions voorzien van originele onderhoudsboekjes en
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.