Bouwjaar | 31-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.673 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.673 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bert Steevens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Helmondseweg 105a |
Postcode | 5751 PH |
Plaats | Deurne |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53183957 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.basteevens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
AANBIEDING OP DEZE MAZDA 3: TREKHAAK MET EEN VASTE KOGEL EN 13P STEKKERDOOS NU VOOR € 750.=, MET UITBREIDING VAN OPTIE 1: 30+ €50,= EXTRA, OPTIE 2: 30+/15+ € 125,=. AL DEZE PRIJZEN ZIJN INCLUSIEF MONTAGE, BTW, 1 WITTE NUMMERPLAAT EN EEN VERLOOP VAN 13P NAAR 7P. De geadverteerde prijs is inclusief een geldige APK tot 31-01-2025 of een nieuwe en een controlebeurt. Indien gewenst is onderhoud en garantie mogelijk. Er is een uitgebreide onderhoudshistorie beschikbaar. Tegen meerprijs div sets winterwielen of banden beschikbaar zolang de voorraad strekt. Deze MAZDA 3 heeft een distributieketting. Bij interesse neem dan gerust geheel vrijblijvend contact met ons op 06-53183957. Op zaterdag zijn wij tot 14.00u geopend, na deze tijd is een afspraak in overleg mogelijk. Wij werken graag op afspraak. Met vriendelijke groet BERT STEEVENS. Opm: Wij proberen om de informatie van onze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.