Bouwjaar | 29-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 81.585 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 81.585 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 446 x 180 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.
Origineel Nederlands geleverd, afkomstig van de eerste eigenaar en dealer onderhouden op de volgende momenten:
03-05-2024 bij 77.086km
01-05-2023 bij 59.461km
10-05-2022 bij 42.402km
09-04-2021 bij 30.134km
14-04-2020 bij 18.201km
19-08-2019 bij 15km afleverinspectie
Bij de bouw van de Mazda 3 wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De auto is voorzien van leren bekleding - een fraaie en sfeerverhogende extra. Tijdens koude winterdagen verjaagt uw stoelverwarming de kou en maakt het rijden heerlijk comfortabel. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
De 360 graden camera kan het blinde vlek probleem van de achteruitkijkspiegel oplossen, waardoor ongevallen worden voorkomen. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. De luidsprekers van het high performance audiosysteem omringen u met een uitgebalanceerd geluid. Ook full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry horen tot de voorzieningen op deze auto.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda 3 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Mazda u om veiliger te rijden. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Forward
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.