Bouwjaar | 11-02-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.741 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.741 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Booij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Utrechtseweg 22 |
Postcode | 3927 AV |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36223563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbooij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
NETTE Mazda 3 2.0 GT-M 120 PK AUTOMAAT/CRUISECONTROL/NAVIGATIE/AIRCO-ECC2 ZONES/XENON/PDC VOOR+CHTERA/BLUETOOTH/LMW 16 INCH/STOEL VERWARMING/USB/APK 11-02-2025/BJ 19-09-2024/ONDERHOUDS BOEKJES EN RESERVE SLEUTEL AANWEZIG
Laat u niets wijsmaken, deze Mazda 3 2.0 GT-M biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tijdens koude winterdagen verjaagt uw stoelverwarming de kou en maakt het rijden heerlijk comfortabel. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en verstelbare lendensteunen.
Geen betere plek om naar goede muziek te luisteren dan in de auto. Daarom treft u hier het high performance audiosysteem aan! Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem met harde schijf brengt u snel waar u moet zijn. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Schakel simpel en veilig naar uw favoriete artiest met de audiobediening op het stuur. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Mazda 3 2.0 GT-M prima parkeersensoren die u een handje helpen. Ook regensensor, cruise control, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en isofix-aansluiting horen tot de voorzieningen op deze auto.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda 3 2.0 GT-M is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Mazda 3 2.0 GT-M Brake Assist als remondersteuning.
Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil bespreekbaar
VOOR MEER INFORMATIE OVER DEZE AUTO OF OM EEN AFSPRAAK TE MAKEN KUNT U BELLEN/APPEN MET HET TEL NUMMER 06-36223563
Wij doen onze uiterste best om de informatie op deze internetsite zo exact en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar cont
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.