Mazda 3 2.0 e-SkyActiv-X M Hybrid 186 Homura | EUR 4.500,- VOORRAAD-VOORDEEL

€ 32.740,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 137 kW (187 pk)

Mazda 3 2.0 e-SkyActiv-X M Hybrid 186 Homura | EUR 4.500,- VOORRAAD-VOORDEEL


€ 32.740,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 137 kW (187 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autostad Leiden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stevenshofdreef 150
Postcode 2331 DB
Plaats Leiden
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5315541 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autostad.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 216 km/u
Ledig gewicht: 1.361 kg
Wielbasis: 273 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuwe auto:
Dit betreft een nieuwe ongeregistreerde auto! Geadverteerde adviesprijsprijs is rijklaar inclusief aflever-/nulbeurt, kentekenplaten, reinigen en poetsen, mattenset, lifehammer, EHBO-kit, gevarendriehoek, veiligheidsvest, 3 jaar fabrieksgarantie en 12 maanden Mazda Euro Service.

Neem contact met ons op voor de beste deal!

Welkom bij Autostad Leiden. Wij zijn de officiële Mazda dealer voor o.a. Leiden, Leiderdorp, Katwijk, Voorschoten, Wassenaar en de Bollenstreek. Wij verkopen nieuwe en gebruikte Mazda's. Tevens kunt u uiteraard bij ons terecht voor reparatie en onderhoud, APK en schadeherstel.

Wij nodigen u graag uit om een kijkje te nemen in onze showroom. 

Autostad Leiden | Stevenshofdreef 150 | 2331 DB Leiden
071-531 5 541 | www.autostad.nl | info@autostad.nl

ma t/m vr 9.00 uur - 17.30 uur | zaterdag 10.00 uur - 17.00 uur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen

Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?

Autotest | Mazda 3 Vernieuwen zonder veranderen

De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • grote, sterke en relatief zuinige motoren
  • geslaagde vormgeving

Min

  • onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
  • matige (been)ruimte achterin
  • testauto niet vrij van storingen

Conclusie

Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.

Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.

Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.

Deel deze advertentie