Mazda 3 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 150 Pk Homura - Stoelverwarming - Bose Audio

€ 26.250,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-10-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 35.609 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Mazda 3 2.0 e-SkyActiv-G M Hybrid 150 Pk Homura - Stoelverwarming - Bose Audio


€ 26.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-10-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 35.609 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autopartners De Blaak 2.0
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres P.C. Hooftstraat 14
Postcode 2985 BK
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 610278 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autopartners-deblaak.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2022 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.907 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantie: 6 maanden

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket 1: *Nieuwe APK *Onderhoudsbeurt *Halve tank *6 Maanden Garantie

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn exclusief afleverkosten!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen

Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?

Autotest | Mazda 3 Vernieuwen zonder veranderen

De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • grote, sterke en relatief zuinige motoren
  • geslaagde vormgeving

Min

  • onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
  • matige (been)ruimte achterin
  • testauto niet vrij van storingen

Conclusie

Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.

Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.

Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.

Deel deze advertentie