Bouwjaar | 23-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.372 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.372 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Blaak |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beneden Oostdijk 18 |
Postcode | 3258 AB |
Plaats | Den Bommel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)187 - 611317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket basis (inbegrepen): Wettelijke garantie , controle verlichting en vloeistoffen
- Plus afleverpakket (€ 499 meerprijs): Hierin zit inbegrepen: Kleine onderhoudsbeurt , APK , remcontrole , 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak , vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden.
- Bovag Afleverpakket (€ 999 meerprijs): Hierbij zit inbegrepen: Auto wordt afgeleverd met 12 maanden BOVAG garantie , onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema , remmen controle en APK keuring. Vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden. Indien nodig wordt de distributieriem vernieuwd.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Binnenkort verwacht
= Bedrijfsinformatie =
Wij hebben op de meeste auto's optie op verschillende pakketten:
Basis pakket: Wettelijke garantie , controle verlichting en vloeistoffen.
Plus pakket: Hierin zit inbegrepen: Kleine onderhoudsbeurt , remcontrole , APK keuring , 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak , vervangend vervoer tijdens garantie werkzaamheden.
Luxe pakket: Hierin zit inbegrepen: Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema , remcontrole , APK keuring , 6 maanden garantie , vervangend vervoer tijdens garantie werkzaamheden.
Bovag pakket: Hierin zit inbegrepen: Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema , remcontrole , APK keuring , 12 maanden Bovag garantie , vervangend vervoer tijdens garantie werkzaamheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.