Bouwjaar | 24-10-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.964 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 14.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.964 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nico Bruggink B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorstraat 7 |
Postcode | 7271 CA |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bruggink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2023
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Interieur: Black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Foto's ter illustratie.
Origineel Nederlands door Bruggink geleverde Mazda 2 in mooie Dynamic + uitvoering met navigatie.
Aantoonbaar goed volgens fabrieksvoorschriften onderhouden.
(het zogenaamde digitale onderhoudshistorie is vrij ter inzage)
De auto is standaard voorzien van halogeen koplampen met dagrijverlichting, mistlampen voorzijde, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, elektrische ramen voor en achter, cruise control met bediening op het stuur, MZD Connect met radio/USB/navigatie/Bluetooth, audiobediening op het stuur en via MZD commander, airco, rijstrook assistent, in delen neerklapbare achterbank, 16 inch lichtmetalen velgen, etc.
De auto is afkomstig van de tweede eigenaar en is door Autobedrijf Nico Bruggink nieuw geleverd.
En vervolgens in onze werkplaats volgens fabrieksvoorschriften onderhouden.
De auto heeft in januari 2024 de laatste onderhoudsbeurt gehad.
De gehele DSR (digitale onderhoudshistorie) is op aanvraag in te zien.
Wenst u de extra zekerheid van 12 maanden officiële Bovag garantie?
Dan kan dat voor een investering van €650,-
Dit bedrag is niet in de vraagprijs begrepen.
Wenst u meer informatie over dit voertuig? Vraag dan naar Menno of Nico.
Onze auto's worden zo zorgvuldig mogelijk geadverteerd. Fouten zijn echter nooit uitgesloten, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!