Bouwjaar | 19-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.252 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 12.925,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.252 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kreijne Harderwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 8 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 796002 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kreijne.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2023
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 44 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Lengte: 406 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 515 kg)
Interieur
Interieurkleur: Black/offwhite
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Al onze occasions zijn voorzien van een rijklaarprijs en 12 maanden Bovag garantie. Dit is inclusief nieuwe apk, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, uitgebreide inspectie en een mobiliteitspas (12 maanden geldig) voor pech en sleephulp in heel Europa.
Als officieel dealer van de merken Mazda, Suzuki en Mitsubishi, en als Daihatsu Service Dealer biedt Autobedrijf Kreijne in Amersfoort en Hilversum gespecialiseerde service op maat. Vraag naar onze aantrekkelijke financieringsvoorwaarden. Bezoek onze website - www.kreijne.nl - voor reviews van klanten. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!