Bouwjaar | 11-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.831 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-07-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.831 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.348 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto de Jong |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Smidsdijk 12 |
Postcode | 3945 LB |
Plaats | Cothen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)343 - 552055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | 06212455727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2007 - mei 2009
Technische informatie
Koppel: 122 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 391 x 170 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Nette en zuinige Mazda 2 1.3hp S-VT Touring van juli 2008 met slechts 98.000 aantoonbare kilometers. Complete uitvoering met werkende Airco, Stoelverwarming, 4 Elektrische ramen, Spiegels elektrisch en inklapbaar, Lichtmetalen velgen en een trekhaak. Uitgerust met de sterkere 1.3hp motor, deze levert 86 pk ipv. de meeste 75 pk uitvoeringen. Dit lijkt een klein verschil maar in de werkelijkheid goed merkbaar, hij is hierdoor echt soepeler en krachtiger. Rijdt net even lekkerder! Degelijke en eerlijke Mazda 2, betrouwbaar en lage onderhoudskosten, goed voor nog vele jaren rijplezier! Heeft in juli 2024 bij 98.694 nog onderhoud en verse APK gehad. Nu te koop voor EUR 5950,=. Inclusief service en garantie voor EUR 6450,=. Keertje kijken en proberen?....Bel met 06-21245527 voor een afspraak! Met vriendelijke groet, Leen de Jong.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze prijzen zijn rijklaar-prijzen tenzij anders vermeld. Diverse onderhouds- en garantie pakketten beschikbaar. LET OP !! Smidsdijk 12, Cothen is mijn privéadres. Graag even een belletje voor de locatie van de auto van uw keuze! Informatie over de auto geven wij het liefst telefonisch, e-mails worden niet dagelijks gelezen. Dus, graag even bellen met 06-21245527 of 0343-552055. Met vriendelijke groet, Leen de Jong.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda2 Hybrid | Twee in één
Een hybride is een bijzondere auto. Onder de motorkap zijn zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor te vinden. Toch neemt Mazda de term hybride wel heel letterlijk: de "Mazda2 Hybrid" is namelijk ook een mix van twee verschillende auto's! En die wonderlijke combinatie is vernieuwd voor 2024. Autozine legt uit hoe dat zit...
De Mazda2 Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de 2. De Hybride aandrijving zorgt voor betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik. Minder comfortabel, wel dynamisch.
Plus
- vlot, levendig en zuinig
- modernere uitrusting dan standaard Mazda2
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- minder verfijnd dan standaard Mazda2
- weinig verschil met Toyota Yaris
- omslachtige procedure om snelheidswaarschuwing uit te schakelen
Conclusie
Waarom is de "Mazda2 Hybrid" twee in één? Omdat het een Mazda en een Toyota tegelijk is. En omdat er een benzine- en een elektromotor onder de motorkap liggen. Om met het eerste te beginnen: de Hybrid is een compleet andere auto dan de andere versies van de Mazda2. Onderhuids is de Mazda2 Hybrid een Toyota Yaris Hybrid. Aanpassingen aan de voor- en achterzijde geven de Mazda echter wel een eigen gezicht.
Mazda2 is deze samenwerking met Toyota aangegaan omdat een "full hybrid" een waardevolle aanvulling op het bestaande aanbod vormt. Een mild-hybrid is voordelig in aanschaf, maar biedt ook beperkte voordelen. Een plug-inhybrid zou te kostbaar zijn voor een compacte auto als deze. De "full hybrid" biedt een grote bijdrage aan het comfort, verbetert de prestaties en verlaagt het verbruik. Tegelijkertijd is de prijs gunstig.
Een nadeel van de samenwerking is dat het comfortabele, verfijnde, rustgevende karakter van de standaard Mazda2 verloren is gegaan. Daar staat tegenover dat het "donormodel" veel jonger is en daarom heeft de Mazda2 Hybrid een modernere uitrusting dan de standaard Mazda2. Zo biedt twee in één dus veel voordelen!